ASISTENT/-KA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ

Do našeho obchodního týmu hledáme kolegu / kolegyni, který/á bude pracovat hlavně s daty a čísly. Bude hlídat plnění nasmlouvaných kontraktů, správnost nastavení cen, centralizovat informace a podporovat rozvoj vztahů se zákazníky.

Náplň práce:

  • Evidence obchodních případů, kontrola cen a kontrola plnění zakázek
  • Zadávání dat do systému (excel, interní informační systém) a jejich zpětná kontrola
  • Komunikace a spolupráce s kolegy napříč společností (obchod, import, sklad)
  • Komunikace se zákazníky a pobočkami.


Váš profil:

  • ideálně VŠ vzdělání v oblasti finance / ekonomika / obchod
  • znalost AJ - psaná komunikace se zákazníkem
  • pečlivost, flexibilitu, ochotu učit se novým věcem
  • znalost práce v MS Office (především Excel, Outlook, Word)
  • výborné organizační schopnosti a nekonfliktní osobnost
  • ŘP výhodou

 

Nabízíme Vám:

  • Zajímavou a pestrou práci v přátelském kolektivu
  • Zázemí stabilní firmy s rodinnou atmosférou
  • Možnost osobního rozvoje
  • Motivační ohodnocení a benefity (home office, e-stravenka, příspěvek na sport a kulturu, 13.plat a jiné)